18 June 2024

Jonny Depp නම් අසමසම රංගධරයා පිලිබදව සටහනක්

ජොනී ඩෙප් කියන්නේ මගේ ප්‍රියතම නළුවෙක්. ඔහු රගපාන කිසිම චිත්‍රපටියක් බලලා මට කම්මැලිකමක් දැනිලා නැහැ. ඔහුගේ රංගන දිවියේ කැපී පෙනෙන සුවිශේෂී දෙයක් මා දැක තිබේ.

ඩෙප් බොහෝ විට "පයිරේට්ස් ඔෆ් ද කැරිබියන්" හි ජැක් ස්පැරෝ, එඩ්වඩ් සිසර්හෑන්ඩ්ස්, "ද ලෝන් රේන්ජර්" හි ටොන්ටෝ සහ "චාලි ඇන්ඩ් ද චොකලට් ෆැක්ටරි" හි විලී වොන්කා වැනි අමුතු හැසිරීම් ඇති මිනිසුන්ගේ චරිත නිරූපණය කරයි.

විශ්මයජනක දෙය නම් ඔහු මෙම විචිත්‍ර චරිතවලට කෙතරම් පරිපූර්ණ ලෙස ජීවය ලබා දෙනවාද යන්නයි.

මෙම භූමිකාවන් තුළට කිමිදීමට සහ ඒවා මතකයේ රැඳීමට ඔහු දැක්වූ දක්ෂතාවය ඇත්තෙන්ම සිත් ඇදගන්නා සුළුය.

ඩෙප්ගේ රංගනයන් සැමවිටම කැපී පෙනේ. මෙම අසාමාන්‍ය චරිත සැබෑ සහ සාපේක්ෂ හැඟීමක් ඇති කිරීමට ඔහුට ඇති හැකියාව නළුවෙකු ලෙස ඔහුගේ ඇදහිය නොහැකි දක්ෂතාවයට සාක්ෂියකි.

ජොනී ඩෙප් නැරඹීම සෑම විටම සිත් ඇදගන්නාසුළු අත්දැකීමක් වන අතර, ඔහු මීළඟට ඉටු කරන සුවිශේෂී භූමිකාව කුමක්දැයි මම ඉතා ඉවසීමෙන් යුතුව බලා සිටිමි




5 comments:

  1. අළුත් බ්ලොග් එකක් ද? අදයි දැක්කේ. ආයෙත් එන්නම් කියවන්න
    කියවන්න

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තුති litseeker ,2017 පටන් අරන් ලිපි අතලොස්සකින් පසු ලිවීම මග හැරුනා ආයෙත් පටන් ගත්ත .පරණ ලිපි ටිකත් ආයේ පබ්ලිශ් කරන්නම්

      Delete
  2. මාත් කැමති නළුවෙක්. What's Eating Gilbert Grape චිත්‍රපටියේ නම් Depp ව අඳුරගන්නත් බැරි තරම්.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔවු මලී , ඔයා දන්නවද ජොනි ඩෙප් කියන්න පට්ටම චිත්‍රශිල්පියෙක් බවත්
      Youtube ඒකේ හොයල බලන්න

      Delete
  3. මම ඉස්සෙල්ලම බැලුවෙ, සීක්‍රට් ගාඩ්න්. ඒකත් පට්ට.

    ReplyDelete

ඔබේ ප්‍රතිචාරය මට සතුටකි